...tak secantik Balqis, tak setulus Zulaikha, tak sekuat Siti Hajar dan tak semulia Siti Khadijah...

Bersama air mata pasti ada senyuman. Bersama kesedihan ada kegembiraan. Bersama cubaan ada anugerah. Bersama musibah ada anugerah. Semuanya telah merupakan ketentuan yang pasti dan prinsip hidup yang digariskan Allah s.w.t.

Indahnya! Ukhwah Tercipta kerana Allah s.w.t, Jazakumullah Khairan Kathira

Ahad, 31 Julai 2011

Menjadi Tetamu Ramadhan 1432H


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh wal maghfirah wannikmah...

ALHAMDULILLAH atas nikmat Allah yang maha pemurah, mengasihi lagi mengasihani juga asma' NYA memberikan kita bersama-sama berpeluang menjadi tetamu Ramadhan 1432H ini. Moga kita semua mendapat keredhaan dan keberkatan di atas bulan yang dikurniakan kepada hamba-hamba yang dipilihnya untuk menjalankan ibadah puasa. Ramadhan bulan untuk mengumpul kekayaan (amal ibadah) untuk berada disisiNYA nanti. InsyaALLAH..



Buat pengunjung blog semua, saya mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa di bulan ini dengan penuh keimanan dan ketaqwaan kepada NYA, moga diterima segala amalan, taubat dan doa hamba-hambanya yang diciptakannya...sahabat-sahabat anggaplah ini adalah puasa terakhir kita, mungkin next year kita belum tentu berkeizinan bertemunya lagi dan merasai nikmat bulan penuh barakah ini.

Akhir kata, Salam ukhuwwah salam mahabbah wa mawaddah. Semoga semuanya di dalam rahmat Allah dan sihat senantiasa, Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan